ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی
**شروط لازم جهت ثبت نام اخذ وام قرض الحسنه**
1ـ بازنشسته عضو کانون میبایست حقوق خود را از شعب بانک رفاه شهر تهران دریافت نماید.
(سایر بانک ها به دلیل عدم امکان کسر اقساط توسط بانک عامل نمی توانند وام پرداخت کنند)
2ـ باتوجه به قوانین بانک مرکزی سن بازنشسته متقاضی وام میبایست کمتر از ۷۷ سال تمام باشد.
3ـ بازنشسته باید فاقد بدهی بانکی ،چک برگشتی و اقساط معوقه وام از سایر بانک های کشور باشد (مطابق مقررات بانک)
4ـ بازنشسته نباید در ۳ سال گذشته از تسهیلات دولتی (نرخ بهره ۴ درصد) و یا وام بانک رفاه استفاده کرده باشد.
5- مبلغ وام ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال معادل شصت میلیون تومان می باشد و باز پرداخت مطابق مقررات بانک میباشد (بازپرداخت ۲ ساله)
6- بازنشسته/مستمری بگیر که درخواست وام دارد باید سیم کارت بنام خود داشته باشد ،توجه داشته باشیدشماره تلفن همراه وارد شده صرفا می بایست متعلق به شخص بازنشسته/مستمری بگیر باشد
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام
کارت ملی
ُسیم کارت به نام
شماره مستمری
آدرس
کدپستی
نام شعبه بانک دریافت حقوق
کد شعبه تامین اجتماعی
